Agnieszka Przybysz

Jestem psychologiem dziecięcym, certyfikowanym trenerem umiejętności społecznych oraz praktykiem metod Kids’ Skills – Dam Radę i I’m Proud of You – Jestem z Ciebie Dumny. Ukończyłam 5-letnie studia magisterskie z psychologii na Uniwersytecie SWPS w Poznaniu oraz studia podyplomowe z zakresu przygotowania pedagogicznego. Obecnie kontynuuję rozwój zawodowy jako uczestniczka studiów podyplomowych z psychologii klinicznej dzieci i młodzieży oraz edukacji i terapii osób w spektrum autyzmu.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam m.in. podczas staży w I Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów, Zespole Kuratorskiej Służby Sądowej ds. Rodzinnych, a także w Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży. Pracowałam również w przedszkolach i szkołach z oddziałami integracyjnymi i specjalnymi.
Na co dzień pracuję jako psycholog w przedszkolu, gdzie prowadzę indywidualne zajęcia psychologiczne m.in. z dziećmi ze spektrum autyzmu. Wspieram również nauczycieli i rodziców, udzielając konsultacji oraz wsparcia psychologicznego i psychoedukacyjnego. Współpracuję również z Centrum Medycznym – Ośrodkiem Dziennej Rehabilitacji dla Dzieci, gdzie w ramach kontraktu z Narodowym Funduszem Zdrowia prowadzę indywidualną terapię psychologiczną, konsultacje rodzinne oraz poradnictwo psychologiczne.
Prowadzę konsultacje psychologiczne oraz udzielam wsparcia dzieciom i młodzieży w wieku od 3 do 18 lat oraz ich rodzicom. Pomagam w zrozumieniu i oswajaniu trudnych emocji, budowaniu poczucia własnej wartości oraz rozwijaniu umiejętności społecznych i relacyjnych. Pracuję także z dziećmi i młodzieżą z wyzwaniami neurorozwojowymi, takimi jak ADHD czy spektrum autyzmu.

W pracy z dziećmi najważniejsze jest dla mnie zbudowanie relacji opartej na zaufaniu oraz zrozumienie indywidualnych potrzeb i zainteresowań każdego dziecka. Pierwsze spotkania poświęcam wspólnej zabawie i rozmowie, co pozwala stworzyć atmosferę bezpieczeństwa i otwartości. Dzięki temu dzieci czują się swobodnie, co sprzyja efektywnej współpracy. W swojej pracy kieruję się podejściem opartym na terapii zabawą (PlayTherapy), terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach (TSR) oraz terapii poznawczo-behawioralnej (CBT).